Sammanfattning

Nyår:

Jag åkte som sagt med tina till en thaifest i göteborg.
Hatar egentligen sånt men hey, fick juu testa på. Och
Tinas kompis jasmine stod i baren och var bartender, 
under heela kvälle, så vi fick ett par drinkar. Kul att testa!

Jasmine, under en drinkförberedelse ;)



Lite av all thaimat/svenskt julbordsmat vi åt under kvällen. 
Gott! Kul att dom även blandat thaimat, svens mat och sushi.



Söta lilla jasmine in action!


Drinkar vi fick under kvällen.
1. Cosmopolitan(va tvungen att testa den! :D)
2. Casablanca
3. Singapor Sling
4. Pink Lady, som vi tillblandade själva ;)

Och sen fick vi smaka på tinas brors margarita,
och pjuuuh va stark den va! Haha, är klen kanske men men.



Och sen sköt dom upp sjumiljoner raketer.
Fyfan, blev läskigt efter ett tag när en sprängdes på stället istället
för att åka iväg, så då gick vi in och kollade. Haha
Ganska snygg bild btw.


Nån dag:

Mamma och pappa var riiiiktigt sugna på att skaffa en hund.
Vi beställde den tillochmed. Men sen avbeställde dom den typ
när jag sagt att jag inte var så pepp på det. Ett sånt ansvar liksom.
Och om mamma börjar jobba igen så kanske vi måste gå ut och gå
med den jääämt för dom inte orkar när det var dom som ville ha den i första
början. Haha vet hur det kommer bli. Men men.

Här har vi honom, totte som kan skulle heta.



Han är ju faktiskt väldigt töööt, iih.
Är lite sugen är jag, men haha ja..
2010-01-07 @ 22:37:31 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback