Egen Hårvård

Igår och idag har vi haft Egen Hårvård. Kul!
Och det är extra kul för vi har haft det på varandra! Riktigt roligt
faktiskt att vi får köra på så mycket nu. Klipp, sling och färg!

Igår så fixade jag emmas hår, färgade hennes utväxt och hennes
längder körde jag lite toning på. Snaaaajs! Skitsnyggt blev det!

Och idag fixade emma mig, la in lowlights. Typ mörkare slingor för
er segosar. Och klippte mig. Dock hann vi inte klart, så ska klippa lite
till nu någon dag.

Så var lite emo när jag kom hem, men stylade det och då blev det
skitsnyggt. Men nu är jag emo igen, hahah!
Ni får se resultat nån annan göööng.


Hade två olika nyanser på mina lowlights. En naturlig färg på basen och
sen en varmare ton i längderna. Ser ni vilken av dom som är den kalla
och sen varma färgen?

röd pensel: varm färg
svart: naturell

Körde så för att komma ihåg när vi penslade i det, haha lite svårt annars.


emma in action!


Åh, emma du var så duktig idag, tack raring!<3
2010-01-26 @ 23:29:24 | Permalink | Frisör | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback