.


Vi kan ju börja med att säga att jag är bäst.
Så, nu var det överstökat och ni vet det i fortsättningen.

Okej, let's see, jag är en glad, nej, ganska, nej, väldigt glad person.
Självklart är jag också mänsklig så jag får lite emo-perioder då och då.
Jag är en ganska spontan person, jag hatar att planera. Det är det
värsta som finns, nästan.

Jag går första året på gymnasiet och pluggar för att bli frisör en
dag är det tänkt. Det är något jag alltid viljat bli så det känns kanon!

Jag är otroligt intresserad av musik av olika slag. Jag är alltid kring musik.
Spelar jag inte nån låt så sjunger jag på nått eller tänker. Det blir lätt så
när jag är uppvuxen med en musikgalen mamma.

Jag kissar ganska ofta. Och duschar. Duschar gör jag varje morgon.
Ööhm, sen är jag ganska flummig, så ni kan uppfatta mig som konstig,
men chilla för det smittar inte. Men vad vet jag? Det finns ju inget bevis?
Inte undra på att alla mina kompisar blir så knäppa efter ett tag<3

Ja just det, jag heter ju Malin och är 16 år, det får vi inte glömma.

välkommen!
2009-08-24 @ 21:17:37 | Permalink | Allmänt | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback