första skoldagen + TOOTTE! :D

Första skoldagen idag, och den var helt okej.
Förutom att jag och emma sprang i 10 minuter mot bussen
för att hinna med den och missade den precis, såg den köra iväg.
Det var en aning segt kan jag ju ta och meddela.
Men vi överlevde och gick och köpte choklad som tröst.

Sen har mamma och pappa äääntligen bestämt sig att vi ska
köpa hund. Haha det tog ett jävla tag. Velat fram och tillbaka.
Senast i förrgår ville dom inte ha honom, sen igår ville dom ha honom
men ångrade sig på kvällen och idag gick dom och betalade 1000kr på honom
för att liksom försäkra för ägarna att vi ska köpa honom och inte vela mer.

Åh, jag hatar djur men Totte är så söööt, det måste jag säga.
Och han är så gullig, liksom så många olika raser, är en blandning mellan;

(kan dock inte hur det stavas så skriver som det uttalas typ)
Malteser


Tax


Chuiaua


Thih zu



Och tillsammans blir det lilla.. totte där i miitten :D tööötis! :D
2010-01-11 @ 22:26:16 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (1) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: sandra

åh! gud vad kul! :D

2010-01-12 @ 18:27:08
URL: http://gibblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback