blandat, emo

Jag är lite emo just nu. Har hänt en del i my familia bara
de senaste dagarna. Och ah, alla är la mindre emo nu.
ni får veta om nått inlägg maybeee.

Men ska lägga upp lite bilder nu. Har ett par :)

Vi har köpt ett nytt köksbord och nya köksstolar, så fint! :D


Hahaha jag har fyllt år! :D Fyllde i lördags, 930130, 17 år! 
Himla bra tycker jag! Fick massa pengar och en parfym och ett
par örhängen av tina! :D Såg god och så fina!

Min och tinas specialdesignade tårta, haha så tjusig.



vart och kollat på tottes bror<3
den "riktiga" totte.. han blev såld.
och detta är den hunden vi kollade på först
egentligen. och ah, kommer lite mer om honom sen<3
2010-02-01 @ 23:13:41 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback