Blandat

Haha och här kommer en samling bilder:


Jag och tina var och hjälpte till i hennes mammas blivande thaimassage.
Det kommer nog bli jättefint, och jag ska bli deras mest-där-iga-kund
och jag ska få allt gratis har jag kommit fram till. eh.

her er ialafal tina mäd än tum ståk såm hon mätär mäd.




Vi har köpt en ny tv. 46 tumm ;D ohyeah!
Så nu sitter våran gamla 40tummare nere i källarn där vi barn
köllar på täven ibland sörrööh.

Läskigt med HD bara, ehh



jag och tina har lekt i snön.
ja, den är fortfarande kvar.. här!
Helt sjukt, vi har aldrig snö typ och nu har den vart här i över en månad
och den verkar inte ha några planer på att sticka heller. Har ju börjat bli
kallare igen nu, lite segt är det ju..



Tina har lekt ego(haha skulle skrivit legt ego. Cp, ofta det är G.)
och pooosat framför sina kära nörddator. hihihiih



jag har också lekt fjortis, som vanligt, och visar här upp min nya
lugg jag haft ett litet tag nu.(dock ändrade jag på skiten idag, har
vart as onöjd med den.. Sen vips blev jag asnöjd. Men sen i slutet
blev den bajs igen så cuttade idag)
2010-01-26 @ 23:23:27 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback