Fritidskort

Jag har ärligt inte gjort så mycket på lovet. Men det har
varit gott. Liksom ingen stress eller press och kunna vara uppe
hur länge man vill och vakna när man vill.

Men nu för 4 dagar sedan kanske? så köpte jag och tina
varsitt fritidskort. Gott, så nu kan vi åka typ vart vi vill och
så gratis. Dock kostar det ju en förmögenhet, 585 spänn!
Men vi har redan gjort slut på 240kr. Och vi har tre månader
på oss nu att göra slut på resten. Hinner vi? yes!




Haha här kommer finfina bilder;
Vi har varit i uddevalla, dock inte på rubb och stubb, haha.
Tråkigt att dom heter de nu och inte Tian som innan.



Vart på torp som vanligt ett antal gånger, fina grejer!



Stenungsund för faaaaen, hitta ingenting :(


Och nooordstan, hittade som tur va tvp par strumpisar.
Använder ju bara leggings och strumpbyxor. Hatar byxor, 
hahah. Har alltid vart en "kjol-tjej". Och för typ tre dar sen kanske
så rensade jag min garderob, behövligt(!!!!), så emma fick massa..
bla alla mina byyyxor. Blä, så nu äger jag inga! Förutom mysbyxor, haha.
2010-01-07 @ 23:02:06 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback