TINA, 17 år imorgon!!! :D:D<3



MIN LILLA TINIS MINIS APELSINIS FYLLER 17 ÅR IMORGON!! :D
16 SEPTEMBER KLOCKAN FUCKING SEX PÅ MORGONEN!
"sk du smsa och gratta mig när jag fyller?
när fyller du då? :D
klockan sex?
på morgonen?!
ja..
öhm.."

Det är så att jag sover då. Tar den sena bussen imorgon,
09.20 bussen så går inte upp förän 08.00.. så vi får se hur
det blir med det. Haha :D<3

Annars så ska tina pröööjsa på tååårtaa! Och hon ska få en
kallaseent av mig :D Hoppas du blir liite glad iaf<3


jag och tina har utseendet på vår sida<3


Ordförklaring:

Kallasent -
min pappa är lite speciell. Kommer på olika namn till olika saker hela tiden.
som kallasent då.. det betyder present. Yeeah!
Och pannisar, pannkakor.
soppatäng, potatisgratäng.

osv.. han är fortfrande 5 år ibland :)
2009-09-15 @ 23:01:26 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback