telefonhelvete

Håller just nu på att ladda ner The last house on the left.
När jag kom hem så berättade jag om den för mamma och
pappa och dom ville direkt se på den så det var bara för mig
att starta att få hem den.

Dock måste jag sitta i deras sovrum
där vi har internetgrejen så det går snabbare för nått konstigt
har hänt så jag åker ut från internet hela tiden när jag sitter på
mitt rum.

Och just nu får jag damp, det ringer i telefonhelvetet hela tiden.
Först var det mammas kompis som aldrig gav sig utan bara ringde
och ringde. Och när hon tillslut gav upp ringer det såklart igen och
då är det emmas kompis eller nått. Snälla, get a life.
orkar inte.

Glöm inte Ensam Mamma Söker om en halvtimma! :D
2009-09-06 @ 19:23:57 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback