Skolkort


Mina skolgööörls, Linnea och Emma :)<3
datornördar.. hihi

Var i skolan idag och hade bara en lektion, datorkunskap.
Anledningen var att vi har två lektioner i vanliga fall, men
idag på den sista lektionen - engelskan - så skulle vi ta
skolkort! Så vi hade bara engelska i typ en kvart.

Och innan vi började skolan, så hade vi typ en timma på oss i
frisörsalongen då vi fick styla oss. Dock var jag typ redan klar
eftersom jag såklart hade badhairday idag. Självklart.
Men det blev väl ganska okej tillslut, tror jag :(

Åh, nu är det bara till att vänta tills november innan skolkorten kommer :(
Så tråååkigt, vill ju se nu!
2009-09-21 @ 22:55:58 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback