Salong ******



Efter skolan så kom jag hem och då berättade jag för mamma
om att vi måste fixa praktikplats. Kommer nämligen praktisera
en gång i veckan från mars till sommarlovet, och man måste fixa
en praktikplats själv.

Och jag hade lite panik för visste inte vart jag skulle fråga. Men
så kom mamma på den idén att vi kunde gå till en frisörsalong
som jag själv tycker är otroligt bra och fin. Men jag hade inte
så stora förhoppningar eftersom den borde vart upptagen för länge
sedan den platsen isåfall.

Men vi åkte in och kollade, och jomen visst, ingen hade frågat än
och dom skulle tänka över det tills på fredag men dom verkade
ganska pepp på det. Hoppas hoppas hoppas!
2009-09-22 @ 23:42:38 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback