permanenta



Hade frisör idag och lärde mig halvt hur man permanentar ett hår.
Iallafall lite hur man sätter i dom där fucking sakerna i håret.
Det kan jag avslöja för er är rent omöjligt. OMÖJLIGT!

okej, jag lyckades med en, men sen efter det så var de inge vidare.
Håret strulade hela tiden, annars var det den fucking rosa papperslappen
man skulle ha med eller så var det spolen.

Om jag blir frisör och nån beställer en sån tid kommer jag vägra göra de.
Om jag inte hinner lära mig då..?
2009-09-10 @ 21:18:42 | Permalink | Frisör | Kommentarer (1) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Amanda Rydén

Jag praoade på Ellös hårvård, och gjorde det där på docker. Det var jätte svårt i början, lite lättare efter ett tag.. FAN VAD ROLIGT!

JAG SKA OCKSÅ KOMMA IN! :D <3

2009-09-12 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback