osmart idé

Vaknade i morse och var stendöd. Usch va trött jag var.
Kunde inte ens kolla på klockan så trodde den var 6 när
den bara var kvart i så irrade runt lite innan jag gick och
la mig i en kvart till.

Duschade som vanligt och sen tog på mig halvvarma kläder.
Gick till bussen och det var fint väder. Allt var frid och fröjd
som man brukar säga, haha.

Och så satt jag på bussen men tina, YEY jag var inte ensam
idag, och vi sa att vi skulle ta en annan väg till skolan, alltså
att vi går av vid en senare hållplats bara för att vi skulle kunna
sitta kvar en extra stund på bussen och för att jag ville inte
gå upp för mördar backen

Mördarbacken är en backe som är as brant och som man måste
gå upp för för att komma till skolan. HEMSK.


så här skulle vi kunnat se ut.
kanske inte fullt så fancy men ändå.


Ah, men så när vi väl gick av bussen började det regna, och
så fick vi gå där en omväg i regnet och vi blev blöta :(
inte så smart idé.

Här tänkte vi att vi skulle ta en mysig promenad så började de
bara regna och suga hästballe. Usch :(
2009-09-02 @ 17:56:57 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback