mens :(



Fy fan en sån mensvärk jag fick idag tidigare. Det var hemskt.
Sista lektionen jag hade innan jag gick hem kunde jag inte lyssna
vad läraren sa typ för det enda jag gjorde var att stampa med foten
för att koncentrera mig på nått annat än magonten :(

Så fick gå till sjuksyster och få ett intyg och sen gå till vaktmästaren
så han kunde släppa in mig i mitt omklädningsrum där jag hade mina
saker för jag hade ju såklart glömt mitt kort in dit så kunde inte komma in.

Men iaf kom tillslut in och sen gick jag till skolsyster och pratade
med henne och så. Sen ringde jag mamma och så hämtade hon mig.
2009-09-02 @ 20:36:47 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback