månkiie

Tjolafrääs!

Vaknade halv tolv idag av att tinisen ringde. Tur annars
skulle jag kanske fortfarande ligga och sussa just nu.
Bara för jag är en sån sömntuta och älskar att sova länge
och lägga mig sent.

Är det bara jag som tycker allt är roligare på kvällen? typ.
Jag älskar att vara uppe länge, det är så.. skönt på nått sätt.

nää-ää nu måste jag duscha, mitt hår ser ut som fan och
jag ska snart iväg till tina och kolla på hennes tv, får se om
den är så cool som hon skryter om ;) tveksamt!

Nä-ä, nu ska jag duscha och raka benen och sån skit!
Jag ser ju ut som en apa? :O
2009-09-05 @ 13:17:25 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback