kortfattat

Usch, har inget att skriva om idag.
Vart en vanlig dag. Vaknade upp med tina och vi duschade
och gjorde oss fräscha och sen gick till bussen och åkte in till skolan.

Väl i skolan var det tråkiga saker, svenska, matte och sen hade vi
teori på frisör i 100 år. Och det värtsa är att allt som jag skrev måste jag
skriva om i en annan bok nu. USCH!

Och så ligger jag efter i matten. Great! Måste göra lite matte sen.
Matte suuger seriöst :(

Sen hade vi också lite fri tid på frisör så emma stylade mitt hår.
Jag fick typ mittbena och så och det var rätt okej faktiskt, får testa
att ha de någon gång!

Sen åkte jag hem och mötte christian på bussen så pratade lite med
honom vilket var kul eftersom jag inte sett honom på läänge!
Och nu ska mamma göra omelett, min favoritmat typ.
Åh, ungsbakad omelett med räkstuvning, mums!
2009-09-03 @ 18:58:02 | Permalink | Frisör | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback