KÖÖÖÖRV



Hihi måste bara säga att jag åt sån god korv man köper som hel typ
som man får skära. Åh, år och dar sedan jag åt det senast så fråga
pappa om vi inte kunde köpa det och hela familen blev nöjd.

Mums, satt och åt det förut till Idol.
Förresten kollar ni på det?
Dom två killarna som skoja att dom var så nervösa,
haha jag visste det så fort dom började prata typ att
dom skoja men ingen trodde mig typ. Åh, inte lätt
att vara bäst på allt ;) haha
2009-09-09 @ 23:39:30 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (2) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Sandra

hahah för att jag sa det ju ;)

2009-09-10 @ 07:47:06
URL: http://cupcakes.webb.se
Postat av: malin

haha men fattade ju inte att du menade dom xD

2009-09-10 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback