klockhelvete

Någon som har en sony ericsson? en mobil syftar jag på då.
Finns det nått annat av märket sony ericsson? äh strunt samma.

När man ställer alarm så kan man välja "återkommande" och då
kan jag välja att den bara ska ringa på måndagar även fast jag
startar alarmet på fredagen så ringer det inte förän på måndagen.

Iallafall, jag har inställt på mobilen:

måndag: 07.45
tisdag: 05.45
onsdag: 05.45
torsdag: 05.45
fredag: 05.45

Alltså har jag alltid börjat tidigt varje dag förutom måndagar. Men
nu har vi hört med läraren i ett ämne om det är okej om vi
kommer lite sent på onsdagen så vi kan ta den sena bussen så jag
går upp 07.45. Och det var ju såklart okej.

Så igår när jag satte på alarmet 07.45 tänkte ju jag att den skulle ringa
idag men den är ju inställd att bara ringa på måndagar så jag vaknar
ju såklart 09.05 av ett sms av tina. Inser vad klockan är och ser att
jag har 15 på min innan bussen går.

Får panik och ringer morfar och undrar om han kan skjutsa in mig
och eftersom jag har världens snällaste morfar så gjorde han det.

Fick slänga mig in i duschen och duscha och fixa mig och sminkade mig
sedan i bilen in. Pjuh, hann precis kan jag ju säga!



världens bästa morfar i hela världen,
jag älskar dig!<3
2009-09-09 @ 23:22:01 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (1) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: tiina

aww misse han är så söt :D

2009-09-10 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback