KLAR!

tacktacktacktack tina!

Åh, jag är klar med veckans planering i matten nu nästan,
har två tal kvar och på dom är det a,b & c så det är egentligen 6
tal kvar men jag fattar inte dom och vi har väl över en timmas lektion
imorgon så jag tror jag hinner.

Åh, det känns så skönt! Idag innan jag började låt jag efter från förra
veckans planering t.o.m, ett tal bakom att ha hunnit klart förra veckans.
Och idag räknade jag hela denna veckans på nån timma tack vare tina.

Tack tina <3


sökte på "matte" på google och denna kom upp.
Ja-a, tänk ändå om matte kunde vara så intressant ;)


Nä-ä nu måste jag sova, tar den sena bussen in imorgon för jag
börjar sent. Gör det varannan fredag nu. halv nio ibland och halv elva
ibland. Så jag kommer komma upp runt 10 så då har jag en halvtimma
på mig att ta mig till he school! :)

God natt!
2009-09-04 @ 00:49:52 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback