jag försöker, men det blir bara; NEJ!

Alltså jag har försökt. Folk säger att han är så bra,
och jag har försökt lyssna på hans låtar flera gånger
men det slutar alltid med "NEJ!" efter typ bara några
sekunder. Ibland tvingar jag mig igenom nån minut men
det gör ingen skillnad.. det blir fortfarande, nej.

Marilyn Manson.
Jag tycker personligen att han är fruktansvärt äcklig,
otroligt äcklig. Och sen vääldigt läskig. Skulle vart livrädd
om jag var på hans konstert. Usch.
Och sen verkar han så fruktansvärt kall som människa.
Nej, marilyn är inget för mig.


seriöst?

2009-09-17 @ 21:16:14 | Permalink | Musik | Kommentarer (2) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: elin

verkligen :) Snygg blogg!

2009-09-17 @ 21:21:17
URL: http://elinljungberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä han är ass bra ;DD

det är bara för att du tycker inte om sånn musik och han är inte läskig :O

hehe xd

Malin då ^^

2010-01-04 @ 14:04:28
URL: http://pojkbaciller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback