hatar matte

åh, nu ska jag plugga lite fucking matte.
Jag hatar matte. Jag hatar matte. Jag hatar MATTE!
JAG HATAR MATTE!(!!!)

Usch, just det, har jag glömt och säga att jag hatar matte?
Kan säga det igen om det känns otydligt;
jag hatar matte.

Finns det nån där ute som hatar matte?
Oj, det finns det, jag.

MATTE MATTE MATTE - SUGER SUGER SUGER

Jag gillar inte matte.

Matte är ju inte favoritämnet om man säger så.

Jag hatar matte.

Gillar jag matte? Svar nej.

Matte suger.


Ja, jag kanske överdriver men vet ni vad?
jag hatar matte.
2009-09-03 @ 20:40:04 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (1) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag har ingen matte förrän nästa termin (a)

2009-09-04 @ 16:14:33
URL: http://oversize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback