Gbg

Idag, eller ja, inatt vaknade jag med mensvärk:(
seriöst, jag hatar mens. Det är det värsta som finns.
Nästan. Ibalnd. Inte alls. Men det är faaan inte kul!

Aja, så fick gå upp och ta tre tabletter, 2 ipren och
1 alvedon, det enda som funkar mot min fucking mensvärk.

Aja, sa till mamma att hon fick ringa och sjukanmäla mig
för jag ville inte åka till skolan med bajsmage. Så hon gjorde
det. Tack mammis.

Och senare så skulle mamma och pappa till Göteborg eftersom
dom var lediga idag. Och då tvingade dom med mig.

Haha det gjorde dom faktiskt, om jag ska vara ärlig.
Jag ville inte med faktiskt, men dom tvinga mig bara
för jag aldrig umgås med dom längre, tycker dom.

Så ja, jag hade inget val, var bara att hoppa in i duschen och
hänga på i princip :)
2009-09-29 @ 20:18:46 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback