fick våra frisörskor idag



Vi fick våra frisörskor idag. Jättekul!
Åh, vi beställde dom för ett tag sedan, eller ja, en vecka sen kanske?
Och idag fick vi dom, kul va? Jag tog ett par 38 men dom var tydligen
väldigt stora i storlekarna, men det är väl bara bra i guess,
bättre för stor än för små.


Haha kolla så fräsigt!
Det ser så sjukt töntigt ut, haha, plus att jag tror inte jag fixat dom så
ordentligt eftersom den ena fotens sko är löjligt stor och den andra rätt
okej, haha men så hade vi bråttom också när vi provade.

Men domma ska jag iaf ha i frisörsalongen så att det underlättar för mig
att arbeta och så, så det är ju bara bra.
2009-09-02 @ 20:24:56 | Permalink | Frisör | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback