datorfuckingskap

Äh, fy fan!
Sitter just nu på nån fucking datorkunskap som vi tvunget
ska ha varje vecka, två gånger i veckan dessutom!
Jag fattar ingenting :(

Liksom, det enda vi gör är att lära oss word, men jag fattar ju
ingenting, och jag brukar ändå fatta lite, faktisk, på word!

Åh, jag blir emo. Och jag är trött och jag fryser :(

Var jätte trött imorse, vaknade inte av mitt hysteriska alarm på
mobilen utan typ bara hörde det lite i mitt undermedvetna och
tänkte typ "åh, va hög musik dom ska spela!" men kopplade
aldrig att det kunde vart mitt alarm. Så ja, jag var och är ganska
trött idag. Detta suger.

Nu vill jag hem och sova, men ska ropa
på jessica, min lärare, och fråga hur man gör,
fattar ju fan lika mycke som en hästskit...
som ruttnat och sen spolats bort tre gånger.

2009-09-14 @ 12:15:42 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback