2 alvedon och 1 irpen

Påvägen hem ville mamma in en snabbis på torp för att
köpa en foundation och köpa mcdonalds för hon var
hungrig och orkade inte göra mat, haha, så vi gick in
och jag fick gå på toa och såg att mina vita leggings var
lite rödfläckiga. Tur att jag inte skrevat under dagen,
eller ja, sen jag märkte att jag kanske hade mens.

Så jag tog på binda och sen åt även jag en hamburgare,
och sen när jag ätit klart typ så hade det gått en timma
sen jag fått skolsysterns tablett och dåå värkade den.
Hon hade sagt en halvtimma till mig den rumpan, så jag blev
lite chockad att den tillslut var borta.




Och jag blev självklart glad också, inga andra tabletter hjälper
typ mot fucking mensvärk men nu huttade jag en lösning :D
2 alvedon och 1 ipren!
2009-09-02 @ 20:42:35 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback