Ullared-sammanfattning


Vi, påväg till ullared :D
alla bjuder nog lite på den. Slitna och trötta.
Osminkad och bajsig. Jaja, finfint!


1h och 30 minuters kö in till ullared :(
Fyyy, ingen jacka och stå där. Usch!
Men jag och tina gick och hämade en vagn och gick och ställde oss.
Men som tur är så har man världens bästa pappa som tog över för oss,
så vi kunde gå och kolla i affärerna runt om istället:)


Hahah, då gick vi in i en sexbutik. Eller erotikbutik som det så fint hette.
Haha så kul. Fanns en massa udda saker :P


Vi kom tillslut in, men det var smoooockat med folk :( Usch!


Jag fick iallafall köpt lite.. En ram till ett kort jag har hemma :)


Godis! :D


Trosor


Och en cardigan som jag köpte i en butik utanför ullared, MQ :)


Och på vägen hem blev det mcdonalds :D Gottis!
2009-10-12 @ 16:26:44 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback