ROSA!

Igår så hade vi det bra på torp måste jag säga.
Haha, vi dog ju inte, det är de som är huvudsaken.
Fy fan va mycket folk det var! Helt sinnes!
(vem fan är det som säger så? "helt sinnes", kan
inte komma på det?)


Jaja, jag hittade iallafall det jag ville ha.


rosa goooooe mössa! :D
Gick runt med den idag. Tror jag hade mest lysande mössa på hela
skoolan. Jippie!


Köpte även ett par uggs! <33 fy va mysiga!
2009-10-09 @ 17:03:25 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (1) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Elin

Hahahaha det är Andreas som säger "helt sinnes" hela tiden ;).. Är hemma hos honom nu o vi skrattar båda två^^

2009-10-09 @ 22:48:13
URL: http://beautyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback