MVG!!! :D

Eftersom jag var hos tandläkaren idag så kom jag sent till skolan.
Och då höll dom på med redovisningarna så jag kom mitt i.
Men sen fick jag också redovisa mitt, det där powerpointarbetet
och det gick as bra! :)

Fick MVG på engelskan :D!!!! Hon sa att hon var mycket imponerad ;)
Nu får vi bara se hur det går med datorkunskapen :)

Jaja, efter det hade vi en rast, och sen gick vi igenom en snabbis hur
Exel funkar. Sen sluade vi. Så jag kunde ta 14.10 bussen hem :)
Hade alltså bara 1h och 30 min lektion idag :) minus rast^^

Jaja, nu kom tina hem till mig och hon har en överraskning till mig.
Ha det! :D
2009-10-12 @ 16:36:07 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback