Kockarna



I lördags så var mina föräldrar inte hemma utan hos pappas brorsa.
Så då fick jag och tinisen göra mat själva som sedan vi och morfar
åt. Och jag måste säga att det var riktigt gott faktiskt! :D


Vi stekte kött och det blir så mycket... vätska i början men helt plötsligt så..


.. så sugs allt typ upp och kättet blir finnemang! :D


(förlåt för den oerhört skarpa bilden)
Och så tog vi och värmde såna.. potatis..klyftor?


Och så testade vi på att göra egen jävla bianäs(nej, kan fortfarande
inte stava det)sås. Men det ska jag ta mig fan inte göra igen, inte på
det sättet iaf. Helvete va emo jag blev!
slutade med att tina rusade med cyklen till ICA och köpte sås :) haha!



Och alltsammans blev mycket gott! :D
Och så får man ju inte glömma att ha käffup till. Mumsis!

2009-10-06 @ 17:27:02 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback