Egen hårvård

Imorgon händer det grejer!

Imorgon har tvåorna på frisör egen hårvård på oss.
Och då får vi göra vad vi vill. Eller ja, låta tvåorna göra
det på oss. Och vi betalar bara för själva materialet liksom.
Typ om jag klipper mig kanske det kommer kosta 100 istället
för 320. Gööttans!

Så jag kommer antagligen klippa mig :) Har ju funderat på den
frisyren som jag visade på bild innan:


Men jag hade tänkt klippa den på min riktiga frisörtid.
Dock missade jag den för jag hade fattat fel dag. Så kanske
ska klippa mig hos dom imorgon. Vi får se.

Mitt hår är så fult och slitet nu :(
2009-10-13 @ 19:42:53 | Permalink | Frisör | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback