toupéring

Det har ju vart helg nu igen så ligger lite efter i bilder på
skit jag gjort, haha. Men det blir så för jag orkar inte med sånt
när det är helg asså, nej nej nej :)

men för nån dag sen, torsdags kanske? Så gjorde vi uppsättningar i
skolan för vi hade inget att göra typ för vi har gått igenom alla klippsätten:
-gradering
-ökade längder
-lika längder
-hel form

yeees, så ah, vi hade uppsättning dåva och jag hade totally no insparation
at all if you know what I'm saying hoooe, ;) Så ja, det blev mest prat
och skratt för min del och lite pajas.

Dock fick jag gjort en toupéring, look at this shit man.
innan något alls.


sen fixade jag lite och det såg ut såhära:
"galen älg" skulle jag förklara den som.


denna kallar jag; "lejon"


och sen kammade jag ner det lite fintibajsi.
2009-11-23 @ 21:45:09 | Permalink | Frisör | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback