svininfluensan

åh, igår, bajs säger jag bara, vi tog sprutan mot svininfluensan äntligen!
Usch vad jag oroat mig, hatar sprutor!

Jag fick som tuuur va ta den först av alla i klassen. Så jag kom in där
och blev livrädd när sjuksköterskan misstolkade mig och trodde jag tagit
vaccin mot livmoderhalscancer för en vecka sen, så jag inte skulle få ta den.
Men som tur e så fick jag upprepa mig och säga att det var några veckor
sedan och då var det okej.


usch, kom in till den söta tanten och hon var så lugnt och snäll, så det gick
lite bättre men jag darrade ändå och skakade, haha hon frågade till och med
om jag ville lägga mig ner och vila efter för jag var så nervös.
hatar sprutor :(

Jaja, nu mår jag bra. Är hängig och känner mig lite dåsig. Har lite ont i huvudet
i smyg typ också och ont i armen, men annars coolt tror jag :)

2009-11-25 @ 20:18:43 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback