Gradering

Haha har vart lite seg med uppdaterings-fronten.
Men hey, inte hänt så mycke i mitt intressanta liv, haha.
Ähhhem, jaaa.. jag håller på med mina frisör saker
och vi har hunnit gå igenom två nya klippsätt,
Gradering och lika längder så nu ska ni få lite smakprov på
det. Och här kommer lite gradering:


som ni ser blir det väldigt puffigt, haha, gradering ;)


det går liksom.. puffigt och sen in där, gradering :)
men man kan ju ha olika graderingar som låg, mellan och hög.
Haha detta skulle bli en mellan på typ 45 men den blev la typ 40.
fail, men funkar ju det också! :D


Och här är min och linneas typ färdigstylade dockor, haha, vi fick
ju typ bara platta och blåsa snabbt så.. ja :)
2009-11-18 @ 20:39:25 | Permalink | Frisör | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback