Sammanfattning

Hej guuuuuys, jag har haft loov.
Underbart! Tina har förföljt mig och jag har förföljt henne.
Vi förföljde sandra ett tag också bara för hon can't get enough of us.

Jag har kommit underfund med en väldans massa under lovet:
- jag använder ordet "cp" överdrivet mycket. Massproduktion.
- jag..
ähm.. ja, det var la kanske allt.

Här kommer lite bilder och texter om mitt lov.
En liten del åtminstonde.

En dag klockan nio på kvällen fick jag och tina för oss att baka bullar.
Haha smart! Men det var riktigt kul faktiskt. Och inte så svårt. Lite
plågsamt på slutet när klockan var över tolv och vi hade vart igång
hela tiden. Men det resulterade i 120 bullar om inte mer. GOTT!


innan jäsningen.


efter jäsningen.



bullar :D<3


vissa blev lite cp men goda <3

Vi åkte in till stenungsund med sandra en dag också. Och då
provade vi på massa oliksa saker. Tina köpte ett par nya glasögon
och sandra köpte en ny mössa.

sandras nya granna mössa.





tinas nya fräcka glasögon.


själv köpte jag en lång vit cardigan.

och en stor fin tunika :D
2009-11-02 @ 00:14:12 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback