Tomten och Julklappar

Här kommer bilder från julklappsutdelningen.

Haha min familj är så jävla stöörd, seriöst, haha!
Helt plötsligt när vi sitter och kollar på tv kommer
mamma med en tomterock och min rosa mössa på huvudet och 
hennes snygga blomstershorts med en kudde instoppad under.
Haha så går hon där som om hon skitit ner sig så säger hon typ:
ho-ho- hohohoh-ho ho-hohoho i stil med en hip hopare, typ
hoho istället för yoyo.

Haha så mamma var tomte för första gången i hela mitt liv.
Och hon söög, hahha förlåt mamma, men det var så oseriöst.

cooling-tomten


mamma och pappa när pappa får paket


mina julklappar dåååra

döläckra skor


olika armband, nagellack och pengar


åh, min älsklingsparfym, min andra håller ju på att ta slut


en helgalen skjorta


en kavaj


ett handgjort silverhalsband med malin ingraverat


Och sen fick jag även två vita linnen.

Det var mina julklappar, mumsimumsi!
Nu ska jag kolla på film och sen sova, för
imorgon kommer tinis hit och då ska vi byta julklappar! WIHO!
2009-12-25 @ 00:52:36 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback