rymde till tina

Idag har la vart lite sisådär, vart emo och sån skit.

Men jag, tina och emma har vart ute och åkt pulka
i en backe som sööög. Mycket bättre när man var liten,
haha. Så vi övergav den, och när vi skulle gå till en annan
så dissa emma oss och gick hem för hon frööös. Pussy!


Jag och tina gick och schteeekte som fan i backen.
Kom sen hem, duschade och blev freesh och sen
så ba vi fick hjälpa morsan och städa och vi ba fan hallååå?!
fy fan.

Så ey, jag och tina rymde hem till henne, haha
och då åt vi thaikyckling och åt liiis och thai sweet chili souce. 
Och imorgon ska vi julbaka hos henne, och sandra
kanske ska komma då, utan(!!!!) sin hund, haha sorry sandra.


Och sen på kvällen ska vi kanske till sonja, det gör vi alltid
den 22:e innan jul och äter julkakor och sånt, hon har ju tusen
av dom. Och får lite julklappar och sånt.

Näe, nu ska jag chilla lite, yaaaao
2009-12-21 @ 21:28:43 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback