Resumeee

Liten snabb uppdatering nu såhär på morgonkvisten!
Eller kvällskvisten? är tröött som ett as men ska bara sammanfatta dagarna
lite eftersom jag inte vart på datorn så mycke direkt.


Pappa, han är galen. Han pusslade ett helt pussel nästan helt själv,
1000 bitar. Och det är sjukt. För det pusslet är ett sånt att man vet
inte vad man ska pussla liksom. Utan man får kolla på bilden på framsidan
och sen pussla vad man tror kommer hända efter. Så man får inte veta
vad det är man pusslar förän det är klart. Kul faktiskt!


Jag och tina har förresten vart duktiga och vart ute och gått två morgornar
i rad nu. I en timma, riktigt mysigt och skönt. Idag gick vi upp nio och
gick upp och tog på oss kläder direkt och gick ut. Gick i en timma och 7 minuter.
Inte så illa för några som sovit 6h, inte ätit frukost och är döööda. Haha


Men det är fint ute nu, det måste jag säga!


Och idag var även jag,tina, morfar och pontus på Göksäter, lilla göken.
Det är så mysigt, haha, som lilla ullared. Så vi gick runt och kollade lite.
Hittade inte direkt något, var ju inte meningen heller, utan bara mysigt
att komma ut och göra nått.

Sen gick vi såklart till cafét bredvid och fikade. Jag valde då en macka
med typ nån räkröra i, och vilka andra valde sen samma? Jo, alla.
Wannabemalinallihopastackare. haha!


God var den bannemig!


FICK ÄVEN MITT BOOGIE SUPERSTAR!!!!!!
Gissa om jag blev glad?! åh, det var kul att liira lite,
jättekul! Bra låtar var det också, jippie!
2009-12-31 @ 00:53:10 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback