Proffsmousse & Proffshairspray

Imorgon är sista dagen i skolan innan jullovet och det ska bli
väldigt mysigt.

Först ska jag åka in, och så ska vi träffas med klassen och
spela julklappsspelet och änna äta lite fika och sånt, mys!

Och sen ska vi gå till "bygg"hallen och kolla på en julshow
och sen kanske vi träffas en snabbis efter det, och sen slutar vi.

Kommer nog bli mysigt! Min klass är så skön!

Haha och här är min julklapp. Man skulle köpa för 50kr
och jag hittade ju inget alls! Så fick bli proffsgrejer.
Har själv aldrig använt proffs, har lite emot sånt. Men andra
säger ju att det är bra, så kan la testa det på nån annan. 
Haha, jag är hemsk, men visste inte vad jag skulle köpa
och eftersom dom kostade 25kr styck så blev det änna görbra.

2009-12-17 @ 22:31:43 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback