ooops I dod it one more fucking time

Haha jaa, det där med att göra inlägg har ju inte blivit min grej direkt.
die motherfucker die!
Nä, men jag hade tänkt logga in för lääängesen och lägga in lite
snygga bilder proffset tagit dåva, men jag har ju tyckt att jag ska 
slösa min dyrbara tid på det. Är ju trots allt "sveriges största bloggeska".
Haha, so wannabe.

Jaja, men nu kommer det lite.. ah en kort/lång resumering eller vad
det heter om vad som hänt mig dom senaste veckorna eftersom jag vart
så neddrågad och inte kunnat prata pågrund av allt knark, hash, amfetabalapinilini.


Weell, here we go sweeties
2009-12-17 @ 21:41:49 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback