Nyår imorgon

Ja, imorgon är det ju nyår.
Betyder faktiskt ingenting för mig. Vi har aldrig firat det nått
speciellt i min familj så ah whatever liksom. Men imorgon ska
jag med tina på en thaifest, haha. Jag kommer vara störst av alla
eftersom att alla andra är korta thailändare. Förutom männen då,
som tur är.

Men iallafall, är ganska nervös nu, kommer nog vara hemskt imorgon
morra då jag vaknar. Kommer vara så pinsamt att komma dit men ska
försöka att göra det bästa av situationen. Plus att Jasmine, tinas kompis,
ska ha hand om ett viktigt ställe under kvällen och hon har lovat att bjuda
mig på lite gott :) så vi får hoppas det blir bra!

Kommer få god thaimat iallafall, det är ju nått.
Plus att jag får anledning att göra mig fin, känner mig så slafsig
när jag går hemma i myskläder hela tiden, men jag älskar det!

2009-12-31 @ 00:57:23 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback