Dove supreme

Hej bitches! haha skoja, inte.
Idag hade vi julavslutning, så vi var bara i skolan i 1,5 timmar
och under den tiden satt vi och åt massa godis och fruktsallad.

Sen hade vi även julklpssspelet. Och två av oss hade köpt samma sak,
nämligen ett set av en bodylotion och en showergel från Dove.
Haha dom blev det krig om vill jag lova. Jag ville ha den såklart, och emma med
så vi änna fightades lite med den, och emma blev sviinförbannad, haha!
Hon hotade med att mula mig och allt.

Men det slutade med att både jag och emma vann den! :D


Dom! fast minus den där "NEW"
Luktar as gott :)
2009-12-18 @ 18:59:01 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback