Bröllop

God morgon!

Åh, jullov, så himla gott! Slappis slappis slappis!
Kommer dock sakna alla mina söta tjejor i skolan.

Idag ska jag på bröllop!
Min mammas typ bästa väninna ska gifta sig och det
var meningen att jag skulle sjunga egentligen men jag
kände att det inte, kändes bra. Mådde inte alls bra över att
veta att jag skulle göra det.


Men jag var väldigt smickrad över att dom frågade just mig
det måste jag säga, men denna gången kändes det inte rätt.

Så snart ska jag fixa mammas hår för hon ska iväg och vara med
på typ bröllopskortet eller nått, vet inte? haha. Och sen ska jag
göra iordning mig för att kunna gläänsa på bröllopet. Haha!
2009-12-19 @ 11:22:56 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback