Boogie Superstar



Åh, jag ville så gärna ha den i julklapp men sumpade de totalt, haha.

Jag gick in och visade den för pappa på onoff och sa att den vill jag
ha i julklapp. Och han frågade om han skulle köpa den? Men då
sa jag nej för jag ville inte veta om att han köpte den isåfall.
Så vi gick därifrån. Och sen senare så gick vi för att möta pappa för
att åka hem från torp och då såg jag honom. Så jag ropade änna
"hääär är vi pappa!" men så hörde han inte. Så ropade jag igen
men precis då såg jag att han höll på att gå in mot onoff, men så
hörde han att jag ropade så då gick han till oss istället. Haha så han
var antagligen påväg att köpa den där men jag hindrade honom.

Ah men sen senare så nästa dag typ kollade jag på julklappshögen och
då var det ett paket lika stort som Boogie Superstar, så jag trodde att
han hade köpt det iallafall, blev så glaad!

Men sen på julafton visade det sig att den inte inehöll det utan en bok
till morfar, haha. Så jag åkte in till torp idag om hopp att den fanns
kvar. Men det gjorde den inte. Så kollade runt överallt, elgiganten, onoff,
Gamestop, Siba och coop haha. Men den fanns inte.

Så åkte hem och kollade på internet. Och där fanns den!!!
På CDON! 199 kronor inklusive mic! Åh, så beställde den direkt!
Fatta lyckan!

Har ju liksom alltid viljat ha ett kareokespel, men har aldrig funnits
nått till nintendo. Och nu fanns detta! IIH! Och för 199 kronor!

2009-12-26 @ 21:53:21 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback