nopprade ögonbryn

Idag var jag med tina och jag fick noppra hennes
ögonbryn! Åh, så himla kul!

Det blev en himla skillnad måste jag säga, men det
blir det ju alltid, man blir ju med clean i hela ansiktet.
Och hela ansiktet får ju ett helt nytt lyft!


tina: före - efter

Men det är klart, tina va jättefin i sina ögonbryn innan med,
men det går inte att förneka att man blir finare med nopprade
ögonbryn, det gör en stor skillnad!


min lillasyster: före - efter

Sen fick jag även nopprat min lillasysters ögonbryn som
var buskar. Så nu är hon en nynopprad fjortis hon med.
Och självklart var Emma fin i sina ögonbryn innan också,
men det blir såå himla mycket finare med nopprade.
Just like her sister, wiihoooaa!

Haha men dom var båda två mesar! Dom fick göra ångbad
innan så hårsäckarna/porerna(?) skulle öppna sig. Haha,
men tina var värst, en spn whineapa :D
2009-08-30 @ 23:18:13 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (2) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: tina

hahaha, fan va taskig du är! inte va de ja som klaga när vi vaxa benen!

2009-08-30 @ 23:32:52
URL: http://tina.isa-geek.net
Postat av: miillie

puss på dig! Haha :D<3

2009-08-30 @ 23:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback