frisör

 


HVFR09B - min klass

Jag började nyss på frisör!
Åh, jag är så glad! Frisör är nått jag alltid har viljat bli men
trodde aldrig att jag hade nån chans att bli det för här nere
där jag bor är det fruktansvärt svårt att komma in på det.
Alltså väligt höga poäng.

 

Men nu det sista året i nian gav jag mig fan på att jag skulle komma
in så jag försökte verkligen och kom tillslut upp i 250 poäng!
Och det gan ju resultat, jag kom ju in! Blev så glad, började nästan
gråta, det var verkligen en dröm som blev sann!

 

Så nu går jag i skolan och pluggar till att bli frisör, går i klass HVFR09B,
och vi ska bli dom bästa frisörerna i hela världen!
Åtminstonde jag, haha!

2009-08-30 @ 22:58:46 | Permalink | Frisör | Kommentarer (0) | Trackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback