egen lägenhet

Sitter just nu och pratar med tina om att skaffa lägenhet
tillsammans, lite närmare skolan.

Just nu reser jag i en halvtimma till skolan. Både dit och sen
hem och det är ju en aning segt. Jag får ju gå upp klockan 06.00
och åker med bussen 07.30 och är framme runt åtta och då är
det en halvtimma kvar tills jag börjar, och ibland är det 45 minuter.

Dock på måndagar är det värre för då börjar jag klockan 11.30,
och den enda bussen jag kan ta är 09.20 och då är jag inne runt
10.00 så får vänta i 1,5 timmar. Gaanska segt!

Så tänk va mysigt att bo i en lägenhet, dock får de ju bli en liten.
Men ändå, så mysigt<3


tänk en sån hemmfru jag skulle bli!


vi pratar om en sån nu, väldigt liten, men praktiskt kanske!
men tänk så mysigt, och kul man skulle ha!
2009-08-30 @ 23:32:49 | Permalink | life of miillie | Kommentarer (1) | Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Elin

Jag och Andreas funderar också på lägenhet i UA :P, men tror inte att de blir något för jag får pengar men får välja om jag vill ha dom till lägenhet eller utlandsresor, och mitt val lutar till utlandsresor.



Men du vet att man får 1500 av skolan om man flyttar va? + studiebidragen på 1050 kr i månaden :).. Du kanske har kollat upp allt :P

2009-08-31 @ 19:39:16
URL: http://beautyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback